Bekijk Volledige Versie : sony dsc50 2.0 mp
petertje74
26-06-04, 15:39
heft iemand een sony digitale fototoestel die weet welke instellingen ik moet hebben voor fotograferen aquarium ik krijg het maar niet scherp
zit er een macrostand op?
wat is de afstand waarvan je fotografeert?
Yep
Ik heb de SONY Cyber -shot
Peter
petertje74
27-06-04, 08:53
kan jij wel scherpe beelden krijgen van je aquarium?
ik heb al met de macro stand geprobeerd mar als ik hem laat scherpstellen dan wordt ie onduidelijk
heb alles gedaan maar krijg hem niet scherp
kan je me vertelen hoe jij dat hebt gedaan en welke instellingen je hebt?
Ik heb eventjes bij Sony geneusd, maar kon de camera sony dsc50 2.0 mp niet vinden.
Wel staat er de Sony DSC-U 50 vermeld en volgens de beschrijving moet het een fluitje van cent zijn om er goede foto's mee te kunnen maken.
Heb je geen handleiding bij dit toestel ?
Peter
petertje74
27-06-04, 10:16
ik heb de sony dsc p50
en goede foto maken is inderdaad heel simpel zolang het niet in het aquarium moet gebeuren
buiten krijg je perfecte foto"s
maar in het aquarium krijg ik hem niet scherp gestelt
Probeer de macro-functie eens. Flits uit, en dan natuurlijk een vaste hand, de rugleuning van 'n stoel of een statief. Dan moet 't goed komen.
Als je eenmaal scherpe beelden hebt, kun je eens experimenteren met instellingen als de witbalans.
petertje74
27-06-04, 11:20
dat heb ik gedaan maar zodra je de knop indrukt om scherp te stellen wordtie wazig en onscherp
zie de foto op mijn dagboek
heb alles denk ik gedaan
Maak jij wel gebruik van de eerste trap van de knop, dus eerst half indrukken tot dat ie scherp staat ?
Peter
petertje74
27-06-04, 15:27
ja klopt die gebruik ik nu wel moet ik die misschien uitzetten?
petertje74
27-06-04, 17:26
heb iets gedaan vraag niet wat
maar de foto"s zijn nu wel iets duidelijker kijk maar bij het dagboek
nou nog hopen dat iemand weet wat dit allemaal is
bedank voor ale reacties
groeten peter
Gesteund door vBulletin™ Versie 4.0.2 Auteursrecht © 2010 vBulletin Solutions, Inc. Alle rechten voorbehouden.