Bekijk Volledige Versie : caulerpa
zijn er ook aquarianen die caulerpa in hun bak hebben?
donald duc
21-11-08, 18:12
om welke soort gaat het meschien een foto
ik heb 2 soorten caulerpa in mijn paardjes bak
caulerpa taxifolia
caulerpa prolifera
zijn er ook aquarianen die caulerpa in hun bak hebben?
ja ik vroeg het mij alleen maar af hoor.
je ziet zoveel aquaria foto's met van alles er in maar nooit eentje met caulerpa(wieren).vandaar.
groeten van adrie.
een paar foto's er van zou wel leuk zijn.
zal ik zelf maar de eerste plaatsen.
caulerpa gaan zo moeilijk in een rif, een gemiddelde rif heeft toch een paar dokters en die eten alles op. Bij mij zitten ze in een speciaal bak en in mijn paardjes bak. zie foto's http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=54438&page=4&pp=25&highlight=paardjes
moet caulerpa ook in grond zitten of groeit het ook als koraal gewoon op stenen ik vind wieren er erg leuk uitzien en ik wil er ook paar in me nieuwe aquarium gaan doen.zijn wieren duur?
gr,
stefan
Mandy en Johnny
28-12-08, 14:40
moet caulerpa ook in grond zitten of groeit het ook als koraal gewoon op stenen ik vind wieren er erg leuk uitzien en ik wil er ook paar in me nieuwe aquarium gaan doen.zijn wieren duur?
gr,
stefan
hoe duur ze zijn weet ik niet maar als je dokters heb zien hun het als voedsel
Wier groeit (Woekerd:) ) overal tegenaan: bodem, zand, steen, achterwand of gewoon tegen het glas. Het maakt hem helemaal niet uit, zelfs in een kale glazen viskom groeit het gewoon door.
Wier is niet duur hoor, alleen je komt ze zelden in de winkel tegen.
gewoon via forum ff vragen dan heb je genoeg aanbod. Je mag ze ook bij mij komen halen als je niks in de buurt kan vinden.
zie foto's posting 3dec, caulerpa in viskom met minimale verlichting zelfs
http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=54438&page=6&pp=25&highlight=paardjes
deze kan ook gesloten worden
Gesteund door vBulletin™ Versie 4.0.2 Auteursrecht © 2010 vBulletin Solutions, Inc. Alle rechten voorbehouden.