PDA

Bekijk Volledige Versie : Anthony Calfo boeken en C..The Journal

Stoffel
15-03-08, 12:41
Ik heb vorige week het volledige pakket van Anthony Calfo besteld vanuit de VS. Betaald via paypal, gisteren keurig verpakt geleverd.

Het zijn echt prachtige boeken, met schitterende foto's.
De magazines zijn mooi afgewerkt, maar bevatten toch wel een 10tal pagina's reclame per nummer. (mij stoort het niet)

Wat zat er in het pakket:

*Boek: Book of Coral propagation (Hard cover 400blz, gesigneerd)
*Boek: Reef Invertebrates (Paperback, 400blz, gesigneerd)
*Magazine: C... The Journal, Volume 1 number 1,2,3,4 (Paperback, +/- 60 blz per boekje)
*Magazine: C... The Journal, Volume 2 number 1 (Paperback, +/- 60 blz per boekje)

Voor de geïntresseerden, meer info kan je vinden op:
http://www.readingtrees.com/

arjen_D
15-03-08, 12:52
Wat was je in totaal kwijt voor het pakketje?

groetjes Arjen

Stoffel
15-03-08, 13:15
Wat was je in totaal kwijt voor het pakketje?

groetjes Arjen

Alles samen:
180$ oftewel 121,69€ (hoera voor de lage dollar :p)

Patrick_NL
15-03-08, 13:18
Book of coral propagation is een echte aanrader! ook als je je niet gaat bezighouden met het (massaal) kweken van koraal staan er vele tips in die je kan gebruiken in je bak. (en z'n schrijfstijl leest zo lekker)

Stoffel
15-03-08, 15:51
Inderdaad Patrick. Er zijn veel goede boeken op de duitse markt, maar duits dat leest zo stroef. Dit is echt een boek dat iedereen met een basiskennis van het engels graag zal lezen van A tot Z. Ik ben al bijna halverwege, al een paar uurtjes aan het lezen geweest ;) . Heb weer veel bijgeleerd :D

Ron
22-05-08, 17:49
Vandaag de nieuwste uitgave van C, the Journal ontvangen. Weer dik de moeite. Het aquarium (de bouw) van Seadreamer/Ivan, komt er fraai in uit.

Groet,

Ron.

SeaDreamer
23-05-08, 08:32
Nu ben ik echt wel benieuwd Ron!! Ik verwacht het magazine een van deze dag in de bus...

Groeten, Ivan.

M_v_P
23-05-08, 11:12
Ik heb zelf ook het boek Reef Invertebrates van Calfo en het is inderdaad een mooi boek. Vele foto's, heldere uitleg en het leest makkelijk weg. Een aanrader!

Wil Coral Propagation ook nog bestellen.

Groet,

Marcel