Bekijk Volledige Versie : goed boek met foto's en uitleg
ik zoek een goed boek met veel foto's van alle gangbare vissen en andere gediertes, waarbij dan een korte uitleg over de leefomstandigheden bijstaat.
zoiets als van tirion, dick nakin... maar die heb ik al driekeer doorgespit en soms klopt het niet zo, heb ik gehoord........
weten jullie iets? wel asjeblieft nederlands, van engels en duits bak ik iop dit gebied niks...
misschien is het boek van Arno klumpers wat?, deel 3: vissen
dit boek heb ik zelf ook er staat veel informatie in over vele verschillende soorten vissen, achterin staan alle foto's van de desbetreffende soorten.
het boek is ook nederlands, en het is op internet te bestellen ;)
groeten, Sander :)
hallo,
wat een goed boek over diverse vissen gedrag en leefomgeving is een oldie die van frank de graaff zeevissen enceclopedie,
van 1977 of daar omtrent.
groetjes Jans
dr burgess's atlas ±750 pagina,s aleeeen maar foto.'s met een kleine uitleg.cq herkomst,grote,temp.etc zie foto.
De Burgess is goed, maar je moet er niet op blindvaren. De naamgeving bij de vissen klopt vaak wel, maar de foto's zijn vaak gemaakt van erg flets gekleurde dieren.
Verder vind ik de indicatie van de minimum-aquariummaat bij de meeste vissen VEEL te krap!
Gesteund door vBulletin™ Versie 4.0.2 Auteursrecht © 2010 vBulletin Solutions, Inc. Alle rechten voorbehouden.