Bekijk Volledige Versie : Klant is koning!!
Hallo,
Graag had ik hier even den Freddy bedankt voor het moois ik heb kunnen verkrijgen. Enkel kwaliteitsproducten biedt hij aan evenals een grote verscheidenheid aan mooie koralen voor heel leuke prijzen!!
EEN AANRADER!!
Grtz,
Kurt
Bobo je slaagt de nagel op de kop. Ik kan het zelf niet beter verwoorden.
Ook een heel goede service na verkoop dit wou ik toch ook nog even vermelden. Zeer zeker een aanrader en altijd een even vriendelijke ontvangst met de nodige deskundige uitleg
Hallo,
Graag had ik hier even den Freddy bedankt voor het moois ik heb kunnen verkrijgen. Enkel kwaliteitsproducten biedt hij aan evenals een grote verscheidenheid aan mooie koralen voor heel leuke prijzen!!
EEN AANRADER!!
Grtz,
Kurt
Bobo je slaagt de nagel op de kop. Ik kan het zelf niet beter verwoorden.
Ook een heel goede service na verkoop dit wou ik toch ook nog even vermelden. Zeer zeker een aanrader en altijd een even vriendelijke ontvangst met de nodige deskundige uitleg hey freddy, die krijgen zeker iedere keer een gratis ricoke ? grapje, neen een perfecte servise voor een zeer scherpe prijs en zeer mooie stekken, aanrader voor eenieder met deze hobby, zodus voor een top deel allen naar de freddy want daar is iedereen koning (freddy hoeveel ricos zen da hal nu ? nee, serieus nu top gast met top waar en bodem prijzen, houden zo :goed: :goed: :goed: :D :D ;) freddy nog bedankt voor die juweeltjes zaterdag, tot binnenkort
Freddy,
Bedankt voor het vervangset voor mijn Ultraspring. :goed:
Vandaag netjes met de post ontvangen.
Dit was alweer de tweede positieve ervaring, dus ik zal vaker om raad en daad bij je komen.
Gesteund door vBulletin™ Versie 4.0.2 Auteursrecht © 2010 vBulletin Solutions, Inc. Alle rechten voorbehouden.