PDA

Bekijk Volledige Versie : Donderdag 30 nov nieuwe zending

Reef-Corner
29-11-06, 00:59
Beste aquarianen

Aanstaande donderdag is er weer nieuwe aanvoer van koralen zowel SPS als ook LPS. Tussen 19.00 en 20.00 uur wordt er uitgepakt.

Het Reef-Corner team

jawsee
30-11-06, 17:42
Tijd voor een taske koffie en koralen kijken,wie weet?

manuel69
30-11-06, 20:21
Ben benieuwd wat voor schoons er nu weer bij zit ;) !!

jawsee
30-11-06, 23:06
het was weer de moeite om er snel bij te zijn alhoewel er nog zeer mooie stukken liggen waaronder verschillende wildvang acro's maar moet streng selecteren wegens plaatsgebrek,heb een koraaltje waar ik allang naar zoek nl. een suharsonoi wildvang,verder nog een knalrode kruipende goniopora met een geel hart(nog nooit gezien)we zijn weer content.

jawsee
30-11-06, 23:44
hier de foto's van mijn nieuwe aanwinsten,het heeft zich weer geloond maar zoals eerder vermeld,ik had er nog wel tien kunnen meenemen

manuel69
30-11-06, 23:45
WOH........:eek: :eek: :eek: !!!!!!!!!

decoo
30-11-06, 23:50
Inderdaan WOW, die rode met gele hartjes zijn erg mooi!!!

Nico F.
04-12-06, 20:09
Hallo Theo,

Zaterdag ben ik even in de winkel geweest en hebben we een babbeltje geslagen.:) Ik was toch in de buurt (weekendje center parcs)
Jullie hadden (hebben) een mooi koralenaanbod staan.
Maar een minpunt, ik ben spijtig zonder koraaltjes doorgegaan, alhoewel ik er wel enkele op het oog had:( De temperatuur van het golfbad in erperheide zal nog wel te doen zijn geweest, maar de chloor misschien iets minder:D

Het staat wel vast dat ik deze maand nog eens langs kom en de kans is klein dat ik dan ook zonder een koraaltje buitenga;)

nogmaals bedankt voor de gezellige ontvangst en tot een van de weken

Nico

hansvanhalteren
05-12-06, 12:04
Theo, jij bent me ook een mooie!

Verkoop je me eerst een nieuwe bak... moet ik 3 maanden wachten ivm de opstart.... en in de tussentijd verkoop je de mooiste koralen..... En ik kan er niks mee..... :D :D

Tot woensdag

Hans